Huh tänään ole ollut aika laiska. Olen jo hetkisen aikaa pähkäillyt tämän ohjeen kanssa jotenkin tuo ohjeen luku taitoni on takkuillut..ja olen saanut aikaseksi vain kasan seka sotkua.. vihdoin tänään ihan yhtäkkiä keksin miten se tehdään.. kävinkin ostamassa sitä varten ihan uudet puikot kun oikean kokosia ei meinannut löytyä. ja satuimpa sitten ostamaan yhen kerän ainoa ompas se pehmeää hullaannuin täysin..Harmi kun siitä ei ole niin kivoja värejä kuin 7 veljestä..täytyy katella mitä siitä keksisi..pipoja ehkä.. Valitettavasti piposta tuli pieni ja teenkin uuden toisaalta ei se haittaa koska siitä tuli vähän hompsunen..teen kauniin ja paremman kun hyvä syykin on..Ihana pipo kun tajusin sen.. ihan innoissani odotan uudelleen tekemistä.. täytyy tehdä ajalla ja huolella ettei se hapsuttele niinkuin tämä eka kokeilu versio.. ja turkoosi kukka laitaan.. aah..ihan odotan talvea että saan käyttää sitä

Käytiin mummolassakin mummoa ja pappaa tervehtimässä ja samalla vilkaisin uusimman käsityö lehden.. ja pikkusen ollut lapsen vahtina..pikkusen meinaa sitä että olen ollut samassa paikkaa kuin lapset mutta valitettavasti huomioni oli kiinnittynyt varsin paljolti pipooni.. täytyy ajatella talven varalle..

Tuntuu etttä blogin alotettua olen tuhlaillut turhaa koska on kiva kirjotella ostavani lankaa.. tai toisaalta olen alkanut joulua miettimään ihan tosissani.. Nyt kyllä harmittaa eilinen mohair lanka ostos koska tuo väri ei olekkaan niin kiva ko aijemmin ajattelin ja en oikein tiedä mitä siitä tekisin..olisiko ehdotuksia? :) Muut vaan yrittävät hillitä lankojen osto halujani ja täällä valikoimakaan ei ole kovin kummoinen. Tai vaadin ihan mahdottomia..sekin on hyvin mahdollista.

mutta toisaalta olen ajatelut että jokainen tuhlaa tavallaan toiset käytää sen tupakkaan tai paarireissuun minä ostan herkkuja ja lankoja..

Joulu on vaikeaa aikaa.en uskalla alottaa mitään kun ajattelen entä jos keksin jotain parempaa.. tai kivempaa.. mutta kohta täytyy tosissaan alkaa kun se koulukin pukkaa päälle.. vähän yli viikko enää lomaa.. huomenna ajattelin että pakko siivota ja sitten voisi kokeilla jotain herkkuja tehdä..

Ajatukset ei liiku enää.. miksiköhän saunan jälkeen alkaa aina väsyttään niin paljon? herkuttelin jo hunajamelonilla ja ihku jugurtilla..Huomenna yritän olla super ahkera.. jos sais kameran patteritkin paikalleen ja vaikka kuvia tänne.. kuvat ovat mielestäni kivoja..

tänään olen ollut laiska ja tallustellut vain 7142 askelmaa

Kauniita unikuvia.!