Uutuuden viehätystä.. haluisin vaan kirjotella tänne koko ajan aamulla ekaks ja illalla vikaks. harmi vaan kun ei mun elämässä tapahu niin paljon et koko ajan keksisin jotain kirjotettavaa.. varsinkaan illan ja aamun välissä vai pitäisiköhän alkaa kirjottaa ylös kaikki unet mitä näen. :o muuten hyvä mutta näin viime yönäkin niin montaa eri unta.. ahkeraa..

Hui olen ollut ahkerana ja kävin kaupungissa asioilla.. ja jopa niissä ikävissä ja tylsissä virastoissa rohkea minä..vaikka en kyllä tullut hullua hurskaammaksi..miksi kukaan ei voi vastata suoraan js kysyy jotain? kierrellään ja kaarrellaan.pitäisi puhua suoraan että kaikki ymmärtää.. olen jopa täyttänyt pari ikävähköä lappua ja lukenut uutta lukujärjestystäni..(aloitan koulun ensi kuussa.. jänskää) saa nähä pitääkö toi lukujärjestys tuollaisena paikkaansa näyttää jotenkin öö..vähältä.. mutta ehkis se on niin amk:ssa... ei voi tietää..

Näin ihan hupsuja unia yöllä..olin menossa ulkomaille ja vaikka mitä.. kauheesti kyl tekis mieli lämpimään.. täällä alkaa olemaan jo niin kylmä..hrr.. pitäis olla ahkerana ja kaivaa villapaidan tekele kaapista ja purkaa ja korjata se virhe mikä aijemmin tein (liian isot hiat) kun vain olisin ahkera..INHOAn purkamista mikään ei ole niin tylsää..plaah

Tänään ajattelin muutenkin ahkeroida ja mennä siivoamaan huoneeni joka on aika pahasti pommin jäljiltä.. ollut kohta kuukauden.. jos siivoais sen nopsasti niin vois pyytää tuttua apuun sisustaan sitä ja sit sain tilaa askarteluillekkin kunnolla.. ja sit vois ostaa ikeasta jotain kivaa...

Mutta olin ahkerana ja kävelin kaupungista äiskän kanssa kotiin! mutta käytiin kahvilla.. vaikken juokkkaan kahvia ja söin prinsessa leivoksen.nams.. jos nyt kuluttelis noi kalorit siivoamalla..aah inhoan siivoamista sydämmeni pohjasta..

menen kuitenkin yrittään siivoamista ´niin sais sitten toisina päivinä keskittyä kaikkeen kivaan askarteluun ja muuhun näpertelyyn...