Tänään olenkin ollut erityisen ahkera ainakin jossakin mielessä.. siivosin yhden kaapin..hyvä se on jostain aloittaa..mutta sitten ystäväni soitti ja olin jo aijemmin (lue kaksi kuukautta sitten) sopinut menevämme herkutteleen joten jouduin uhraamaan siivouksen ja lähtemään kaupunkia kohti.. sainkin ystäväni houkuteltua lanka kauppaan (hyvä minä) olenko liian ranttu vai miksi en löydä mitään kivaa sillon kun olisi rahaa.. jottei ihan turhaksi olisi reissu mennyt ostin..Kitten mohairia (kirjotetaanko se noin) tuollaista sinisen sävystä.. en nyt tiedä voisiko sitä turkoosiksi sanoa.. ajattelin siitä huivia..ehkä..Muuten oli ihan kiva reissu mutta oikein muuta ostettavaa en löytänyt :/ mutta jätskiä ja ranskiksia syötiin nams! ja parannettiin maailmaa ja mietittiin kaikkia <3 asioita :)

Ja illemmalla tein nopeasti yhden kortin josta tulikin yllättävän hieno, mutta kun laiskuuttani en ole uusia pattereita saanut kameraan en kuvia  voi VIELÄKÄÄN esitellä..hyi minua.. tällä viikolla yritän lupaan.. ja sitten käytiin erään tuttavan synttäreillä..jeps aktiivista..

Yrin kyllä aloittaa yhtä hienoa pipo ohjetta mutten jotenkin saa jakeluun sitä eikä sopivia puikkojakaan löydy..MUTTa iloisia uutisia kuitenkin avoinmen yliopiston tehtävät olivat menneet läpi ja parista olin saanut tosi hyvät pisteen olen ylpeä itsestä vielä kaksi viimeistä tehtävää..jännää aikaa..toivon parasta..

Väsymys painaa hurjasti..ja päätä särkee..

askelia tänään kertyi huimat 13336 hyvä minä!