Olen ollut pienoisessa hiljaisuudessa nopeasti tapahtuneen lähdön takia..kävimme pari yötä mökillä ja lähtö oli taas nopea ja yllättävä..mukavaa oli vaikka oliki kylmä ja sillai.. mutta on vain ihana olla taas kotona..mökillä oli vesi ihan hirmu matalalla..laituriki koski pohjaan :O kävin puolukassa tai oikeestaan kattomassa niitä. raakoja oli..ja ihan märkää joka paikassa se ei oo kauheen kiva..

Kauhulla odotan huomista koulu alkaa ja oon aika ressinä..ensinnäkään en pidä julkisista ja joudun sellaisella menemään ja kaikki on muutenkin  ihan auki..oon ihan kauhuissani..mutta eiköhän se tästä pikku hiljaa sitten ala sujumaan. oon vaan niin kauhean epävarma aina...

Aloitin mökillä uuden apupupun ja toivottavasti saan pikkusiskon luokankin innostumaan asiasta saa nähdä informoin heitä lisää maanantaina..

Leivoin perjantaina näitä tuli ihan hyviä  vaikka akorvasin taloussuklaan ihan sinisellä fazerilla nams.. ja sitten kokeilin maku lehden ohjetta tehdä unelmakääretorttu hyvä tuli siitäkin olin ihan ylpeä itsestäni..

Kauhulla pelkäilen huomista..eiköhän se ooo ihan kivaa onhan?