Olen ollut todella laiskana hyi minua.. olen ollut taas muka niiin väsynyt.. tänään olen vain oleskellut kotona tekemättä mitään hyödyllistä.. tai oikeastaan leivoin kauniin kakun sellaisen missä ensimmäinen kerros oli suklaakakkua toinen normaalia suklaakakkua normaalia ja suklaakuorrustu..Välissä oli mango-päärynä-persikka-omena täyte ja mansikka kermavaahtoa ja päällä maraboun uusi daim suklaata tuli kyllä hyvää nams.. Koiruleilla oli tänään synttärit...tai oikeastaan toisella oli ja toisella on tässä lähi aikoina niin juhlimme molempia yhdessä.. :)

olen vähän neulonut paidan hihaa mutta se on niin raskasta ja kädet ihmeesti aivan kipeinä..neuloin vähän aikaa tuota joululahjaa mutta kaveri tuli käymään ja enään ei vaikuta aloittaakaan..hmm.

Olen jotenki ärtynyt ja tyhjä..ei ajatuksia tai mitään ja ahistaa jokin turhaa..hmm..

taidan mennä kattomaan mallikoulua ja jotain tekeen..:)