Tänään olen viettänyt vapaa päivää mutta valitettavasti ilma on ollu harmaa ja sateinen..plääh.. koulun takia olen ollut äivän rätti että muuta ei juurikaan ole jaksanut ajatella..mutta eiköhän se tästä kun koulua vähän aikaa on mennyt ja tottuu tähän.. kovasti alotettiin heti ens viikolla kokeita ja muita aika isoja töitä.. oonkin vähän tehnyt tänään ja tulostellut luentojuttuja..

Kävin tässä paripäivää sitten ostelemassa itselleni kaikkia koulujuttuja..kyniä papereita ja kansioita + kalenterin( alotimpas koulun hyvin kun ei mitään ole ) vähän olen turhaan lykännyt tärkeitä asioita täytyykin ottaa itseä niskasta kiinni että sais asiat tehtyä..

Oon kauon miettinyt joululahjoja ja päätinkin että aloitan tämän ja muuntelen vaan vähän..jätän vuosiluvun pois ko en oikein kässää miks se on siinä ehkä olen liian rajoittunut,..ensimmäinen kirjoneuleeni(onhan se kirjoneule) piiitkään aikaan ja oikeestaan koskaan en oo tehny hyvin sellasta.. aika vaikeeta ko se langan jouksut ja ne pitäs mennä nätisti.. tosi vaikeeta mutta tavallaan hirmu palkitsevaa kun koko ajan näkee miten työ edistyy..nyt häirittee ko lahjan saaja on kotona en voi jatkaa..ketuttaa..argh..Mutta olen hirmu innoissani..iik

Vähän hirvittää koulun käynti ja se että onkohan minusta siihen..se tuntuu vaikeelta ja vaatii paljon..mutta toivon pärjääväni..kauhistuttaa kuitenkin..on kiva tutustua erilaisiin  ihmisiin mutta jounakin päivinä se vaan on niin raskasta..aina yrottää olla hyvän tuulinen ja muuta.. kaipaan oikeita kavereita joiden kanssa ei tarvi puhua mitään ja kuitenkin ymmärtää kaiken.. mutta eiköhän se tästä..

nyt telkkaria tuijottaan ja oottaan et toi yks nukahtaa et pääsen neulomaan Jee