Anteeksi kaikki turhat päivitykset tänään olen yrittänyt saada tehtyä tästä hienomman ja lisätä nappeja mutta kun en osaa niin sitten en osaa pakko uskoa.. aamulla yritin lisätä juttua mutta kone oli erimieltä ja pätkäs netin poikki joten nyt illasta uusiksi.. ompahan ainakin enemmän asiaa..

Kävin kaupungissa asioilla ja markkinoilla ostin lakua ja suukkoja en muuta.. Miksi ulkomaisissa nettikaupoista ei saa postiennakolla tai laskulla.. toisaalta empä ole kovin monissa kaupoissa ollutkaan.. en omista minkään näköistä luottokorttia ja kaikkein ihanimmat langat asustaa ulkomailla.. auttakaa ystävät hyvät haluaisin kirkasvärisiä,pehmeitä ja paksuja lankoja mieluiten halvalla.. mistähän sellaisia saisi?

Olen ahkeroinut ja tehnyt 2 bb-pipoa toisen kummitädille ja toisen mummolle synttärilahjaksi 210509.jpg

kauniita vai mitä..olin ahkera ja höyryttelinki niitä vähän.. nyt on taas tyhjä olo kun ei oikein tiiä mitä tekis seuraavaksi..tykkään paksuista langoista koska niiden pinta on kivempi mutta harvon löytää kauheen paksuja oon taas tosi negatiivisella tuulella.. tein mummon synttärilahjan kaveriksi myös kortin210511.jpg

oli jotenkin hirveän vaikea saada kuvattua..

Torstaina meillä oli eka kerran liikuntaa juostiin coopperi ääh minä joka tykkään istua neulekädessä tv ääressä ajatuskin kauhistutti..mutta tehty on nytten ja nyt liikonnassa onkin kivoimpia juttuja..Tuntuu että muutenkin kauheena tekemistä varsinkin ryhmätöitä joita en kauheena rakasta..mutta olin ahkera ja sain tärkeän asian tehtyä..

Nyt meen jonnekkin..