Tänään aamusta olin ahkera ja kävin äidin kanssa uimassa Kävelin vesikävelyä puol tuntia ja minä joka inhoan untia ja olen AINA ollut siinä todella huono uin 1km!!! mahtava saavutus minulta olen äärettömän ylpeä itsestäni..ymmärrän kyllä että kaikkille tai suurimmalle osalle se ei ole edes saavutus mutta minulle se on.. Leivoin Tämän kakun Vielä en ole maistamaan ehtinyt mutta hyvältä näyttää vai mitä mieltä olette.

214585.jpg

Tein tuollaisen ihan normi mallisen kakun ja sitten tollaisen muumikakun jonka laitoin kyllä pakkaseen pahan päivän varalle.

Värjäsin myös hiukseni itse pikkusiskon avustuksella en millään jaksanut odottaa että kukaan ehtisi värjäämään koska kaikilla on koko ajan kiire ärsyttää.. Tilasin myös yhden koulukirjan ja viimeistelin kolmatta apupupua.. Noi metsälapas systeemit jätän huomiseksi..on niin helppoa neulottavaa tunnille nyt.. aavekuiskaaja...Kattelin aavekuiskaajan olipas se taas hyvä.. säikähin ihan hulluna ku koirat alko haukkuun ko meille tuli vieraita...mutta nyt meen jatkaan mitä teenkin mois..