Olen laiskistunut näin lomaa viettäessä.. Olen vaan oleskellut ja olen käynyt kyllä uimassa jo kaksi kertaa ja eilen olin lastenriehassa apuna eli olempas jotain tehnyt..

Oli minulla jotain järkevääkin kirjottamista mutta se ehti unohtua..kattelen bb 24/7 :) ostettiin ko oli vaan 15 e loppukausi..ja huomenna lähetään etelään vähän kyläileen ja toivottavasti pääsen lankakaupassakin käymään joululahjat ei ole edistunyt yhtään  ja pitäis isälle keksi jotain isänpäivä lahjaksi äidille synttärilahjaksi ja molemmille joululahjat pikkusiskoille joululahjoja ja vielä oli jollekkin..plaah ei oikein sytytä :)

Olen monta kertaa noita blogeja lukiessani säikähtänyt kun tulee se kiinni jäit..aina mietin et hei mitä mä teen nyt muka..hassu minä..mutta nyt jatkan lukemista ja ystäviemme tuijottelua on minullakin huvin mutta ei se näin lomalla haittaa..ja yritän keksiä äkkiä jotain virkkausta auttoon koska meidän autossa ei saa puikkoilla ettei satu vahinkia..eli jos jollakin joku virkkausjuttu keksis vaikka edellä mainittuihin niin laittakaa vihjettä Kiltit :)) oon aika epätoivoinen jo :)))