Tänään se tapahtuu... mutta saa nähdä mitä tästä päivästä tulee koska aamu on mennyt NIIN ketuille kun vaan voi.. soitin taas sitä tärkeää puhelua kukaan ei vastaa vihaako ne mua vai? :( ja sitten luulin meneväni oikeaan linkkuun mutta meninkin väärään koska oli niin paljon myöhässä että tuli sen toisen linkun ajalla pysäkille..melkein myöhästyin kokeesta koska linkku oli niin paljon (yli 20 min) myöhässä ja kun tein koetta (atk) kone boottas(kirjotetaanko se noin) just ko olin viimesessä jutussa ja minä tallennuksen ihmelapsi varmasti olin tallentanu joten eikö koko koe uudestaa puolessa tunnissa..oli onneksi tuttuja juttuja ja sain nopsasti tehtyy ja sitten osisn kyllä tallentaa joka kohassa.. huoh..ei kai se tästä enää huonone eihän? jeps jatkelen sitten illalla..jos ehdin ko SE päivä on tänään

 

 

Edit..illalla..nyt kävin siellä kertosin missä mutta haluun viel hetken pysyy anonyymina saanhan? pelottaa kertoa kuka olen..mutta iloisiin asioihin

sain täältä TODELLA hienon paketin kiitos ja kumarrus kuvan laitan kun saan kameran ja koneen pelittään yhten eli siitä sitten myöhemmin :)) olin niin innoissani että avasin sen jo matkalla postista kotiin ja olin kuiteskin kävellen matkalla :D varmaan hyvä näky ko revin pakettia auki ja yritin olla tiputtamatta mitään..olin ihan taivaissa.. tuli tästä sittenkin tosi kiva päivä..vaikka aamu alkokin huonosti :) :)

oon ihan väsky anteeksi:)