Anteeksi tämä blogihiljaisuus...olen ollut kiireinen ja väsynyt...olen nyt tiistaista lähtien tullut kotiin vasta 7 jälkeen ja ollut kuoleman väsynyt( olen lähtenyt myös seitsemän aikaan aamulla) empä juuri mitään olekkaan ehtinyt tehdä..olemme äidin syntymäpäiviä juhlinut ja tänään kävin äkkiä kaupungilla..ja hassua..ajoin linja-auton reitin alusta loppuun hyvä minä.. hassua..jos viikonloppuna ehtisin jotain pakko aloittaa joululahjat.. tulivain mieleen että näin jossain sellaiset jussi-sukat..jos sellaisiin ohjekkin löytyy(miehelle) olisin kiitollinen jos joku vinkkaisi..olen aika hyvin onneksi suunnitellut mutta en oikein osaa värejä ja sellaista valita.

tänään on ollut ihan ihme päivä koska välillä oon ollut TODELLA iloinen välillä surullinen.. NYT vain ihan tajuttoman väsynyt..kiva kun talvi tulee mutta valitettavasti se tuo myös tajuttoman kylmyyden olen jäässä koko ajan mutta eiköhän se tässä :)

jatkan toivottavasti huomenna :))