Hei taas pitkästä aikaa..oon taas ollu väsyväsy..on jotenkin ollu puhti pois ja päivityksetkin on jääny anteeksi..hmm.. OOn alottanu iskälle isänpäivä lahjaa jussivillasukat..ja toinen o enää terää vaille valmis..alotin myös tollasen kellokukkahuivin alussa oli kauheen vaikeeta tajuta ohjetta..mutta monen purkamiskerran ja lukemiskerran jälkeen että olikin pikkusen väärin lukenut..ja sitten ku tajusin mikä mätti niin sehän valmistuu ku tanssia vain ja äitinkin tykkää siitä hirmusti.. Tosi kiva tehä..tässä mietiskelisin etä minkälainen lanka olis kivointa jos äipälle joululahjaksi sellasin tekisin..

Olin keskiviikkona aivan masentunut koska tietokone tyhjennettiin ennenkuin kukaan kertoi minulle että saisin poltettua kaikki kuvat, tiedoston, ohjeet ja kaikki viimeseltä kahelta vuodelta:( olin aivan maassa ko tajusin tuntu että 2 vuotta katos jonnekkin..ne kuvat harmittaa todella ja kyl ne ohjeetkin..mutta ne kuvat..kaikki tärkeet hetket ja jutut..nyt on fiilis kuitenkin parantunut..ja tärkeimpiä kuvia ( pikkukoiran pentukuvia yms) löyty vanhan koneen ja netin kätköistä..

Eilen tapahtu TOSI kiva juttu..pandurasta tilaamani tuotteet tuli..tilasin kirjainleimasimet, mustaamustetta, ja embossaus jauhetta punasta ja hopeaa...ja sitten äiti tilas yllätys paketin aattelin e se onkin joki tylsä ja sillai..mutta se oli tosi hauska ja siel oli vaik mitä..helmistä kangasväreihin, fimomassasta joulukoristeen tekoihin ja aivan kaikkea ja ihan kauheean viel..tosi kiva.en voi laittaa kuvii ko tähän koneelle kameraa ei oo asennettu ja toinen on rikki poikki.:)

 Ja viimeks ko kirjotin olin ihan hepakassa ko voitin täältä jotain:) rakastan voittoja ..ihanaa..

Mutta nyt huomiseen :) jatkan blogikierrosta ja sit tutkin mistä löytäsin kivaa lankaa äidille huiviin..ja uuden modan ja sk ostoa olen ajatellut..rakastan joulunumeroita :) rakastan ylipäätään muutenkin joulua..